2019-05-30 16:31:56

Posjet tvrtkama budućnosti: Automobili Rimac, Altholz stolarija i Lush, fresh handmade cosmetics
Skupina Poduzetništvo sudjelovala je u dvije vrlo zanimljive i poučne izvanučioničke nastave u posjetu tvrtkama budućnosti: Automobili Rimac, Altholz stolarija i Lush, fresh handmade cosmetics. Učenici 4.-7. razreda, koji pohađaju skupinu vidjeli su na lokalnim primjerima kako posluju poduzetne tvrtke, koje svoje proizvode prodaju na domaćem, a još više i na svjetskom tržištu.
 Automobili Rimac, tvrtka je koja trenutno zapošljava oko 500 ljudi, a svakih nekoliko mjeseci temeljni kapital joj raste za desetke milijuna dolara. Financira se preko svojih patenata i izuma koje prodaje kroz tehnološke novine najvećim i najpoznatijim svjetskim proizvođačima automobila, ulaganjima megakorporacija i naravno, apliciranjem na natječaje Europskih fondova. Vidjeli smo najbrži i najjači automobil na svijetu koji još nije izrađen do kraja. Publici će biti predstavljen iduće godine.      Vlasnici stolarije Altholz rado su nas ugostili i objasnili nam kako se mogu reciklirati stare drvene grede i drugi drveni materijal, te se od njih proizvesti krasne podne obloge s ukrasima ili neki komad namještaja. Ova tvrtka također se djelomično financira iz Europskih fondova, kojima se pomogla da proširi svoje pogone i strojeve, a svoje tržište uglavnom pronalazi po zapadnim europskim državama, kao što su Austrija i Njemačka. Također drži najviše ekološke i etičke standarde. Svaki otpadni materijal je zbrinut. Sve se reciklira. Upravo se uređuje showroom, kako bi se izlaganjem njihovih proizvoda privuklo tržište.      Treća uspješna poduzetnička tvrtka je naša tvornica sapuna i drugih kozmetičkih preparata, koji se baziraju na engleskoj franšizi Lush.Također se svake godine širi, te trenutno zapošljava 300 ljudi. Način rada odlikuju također najviši standardi, u ekološkom, humanom i etičkom smislu. Proizvodi se omataju u reciklirajuće pakiranje, a najviše ih je "naked" - samo omotane papirom tako da se ne mora zbrinjavati ambalaža. Svi su svježi - iz tvornice izlaze najkasnije u roku tri dana, te ručno rađeni. Na etiketama se nalaze slike ljudi koji su ih sastavljali. Namirnice koje se koriste u njima su izrasle u permakulturnim vrtovima i ne sadrže nikakve konzervanse. Ništa od proizvoda ili materijala nije testirano na životinjama. Tvrtka pomaže ugroženim mjestima na svijetu, te se dio proizvoda izrađuje za "charity pot" - kako bi se pomoglo siromašnima i ugroženima. 

                                                                                                      učiteljica Irena Solenički -voditeljica skupine i koordinatorica Erasmus+ projekta

 

Fotogalerija


Osnovna škola Stjepana Bencekovića Zagreb